WEB DESIGN WEB 360°

1. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΟΥ

WEB DESIGN WEB 360°

2. ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΔΙΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

WEB DESIGN WEB 360°

3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΑΡΤΗ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ

WEB DESIGN WEB 360°

4. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

WEB DESIGN WEB 360°

5. ΟΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

WEB DESIGN WEB 360°

6. ΔΟΚΙΜΕΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ

WEB DESIGN WEB 360°

7. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ

Καταχώρηση, Φιλοξενία και Δημιουργία Ιστότοπου WEB 360° 

  • Website (Ιστοσελίδα)
  • Domain name (Διεύθυνση)
  • Hosting (Φιλοξενία ιστοσελίδας)
  • Κατάλογος και προβολή προϊόντων (Slideshow)
  • Member area (Περιοχή μελών)
  • Απεριόριστος αριθμών δυναμικών σελίδων
  • Σελίδα επικοινωνίας
  • E-shop
  • Newsletter
  • Responsive design (Κινητά και Tablets)
  • Custom design
  • Χρήση Χαρτών (Google Maps)
  • Σύνδεση ιστοσελίδας με social media
  • Σύνδεση I-Frames τρίτων κατασκευαστών
  • Ρυθμίσεις και επίβλεψη Server και CRM εργαλείου
  • Ρυθμίσεις Firewall σε ιστότοπο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΕ 7 ΒΗΜΑΤΑ
1. Προσδιορισμός Στόχου

Σε αυτό το αρχικό στάδιο, η WEB 360°  πρέπει να προσδιορίσει τον τελικό στόχο του σχεδιασμού της ιστοσελίδας, συνήθως σε στενή συνεργασία με τον πελάτη ή άλλα ενδιαφερόμενα μέλη. Οι ερωτήσεις που πρέπει να διερευνηθούν και να απαντηθούν σε αυτό το στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστότοπου περιλαμβάνουν:

  • Σε ποιον απευθύνεται ο ιστότοπος;
  • Τι περιμένουν να βρουν ή να κάνουν εκεί;
  • Είναι πρωταρχικός στόχος αυτού του ιστότοπου η ενημέρωση, η πώληση (ηλεκτρονικό εμπόριο, παρουσίαση;) ή η διασκέδαση;
  • Χρειάζεται ο ιστότοπος να μεταφέρει ξεκάθαρα το βασικό μήνυμα μιας επωνυμίας ή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής επωνυμίας με τη δική του μοναδική εστίαση;
  • Ποιοι ιστότοποι ανταγωνιστών, εάν υπάρχουν, υπάρχουν και πώς θα πρέπει αυτός ο ιστότοπος να εμπνέεται/διαφέρει από αυτούς τους ανταγωνιστές;

Αυτό θα βοηθήσει να βάλουμε το σχέδιο στο σωστό δρόμο. 

2. Ορισμός Πεδίου Εφαρμογής

Ένα από τα πιο κοινά και δύσκολα προβλήματα που μαστίζουν τα έργα σχεδίασης ιστοσελίδων είναι οι αρχικές μεταβολές στο project. Ο πελάτης ξεκινά με έναν στόχο κατά νου, αλλά αυτός σταδιακά επεκτείνεται, εξελίσσεται ή αλλάζει εντελώς κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού — και το επόμενο πράγμα που γνωρίζετε, δεν σχεδιάζετε και δημιουργείτε μόνο έναν ιστότοπο, αλλά και μια εφαρμογή Ιστού, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ειδοποιήσεις push. Αυτό δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα για τους σχεδιαστές, καθώς συχνά μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερη δουλειά. Αλλά εάν οι αυξημένες προσδοκίες δεν συνδυάζονται με αύξηση του προϋπολογισμού ή του χρονοδιαγράμματος, το έργο μπορεί γρήγορα να γίνει εντελώς μη ρεαλιστικό.

3. Δημιουργία Χάρτη Ιστότοπου

Ο χάρτης ιστότοπου παρέχει τη βάση για κάθε καλά σχεδιασμένο ιστότοπο. Βοηθά να δοθεί στους σχεδιαστές ιστοσελίδων μια σαφής ιδέα για την αρχιτεκτονική πληροφοριών του ιστότοπου και εξηγεί τις σχέσεις μεταξύ των διαφόρων σελίδων και στοιχείων περιεχομένου.

Η κατασκευή ενός ιστότοπου χωρίς χάρτη ιστότοπου είναι σαν να χτίζετε ένα σπίτι χωρίς σχέδιο. Και αυτό σπάνια αποδεικνύεται καλό.

Το επόμενο βήμα είναι να βρείτε κάποια σχεδιαστική έμπνευση και να δημιουργήσετε μία μακέτα. Οι μακέτες  παρέχουν ένα πλαίσιο για την αποθήκευση του οπτικού σχεδιασμού και των στοιχείων περιεχομένου του ιστότοπου και μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό πιθανών προκλήσεων και κενών με τον χάρτη ιστότοπου.

Αν και μία μακέτα δεν περιέχει τελικά στοιχεία σχεδίασης, λειτουργεί ως οδηγός για το πώς θα φαίνεται τελικά ο ιστότοπος. Μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως έμπνευση για τη μορφοποίηση διαφόρων στοιχείων.

4. Δημιουργία Περιεχομένου

Σκοπός 1.

Το περιεχόμενο ωθεί τη δέσμευση και τη δράση Πρώτον, το περιεχόμενο προσελκύει τους αναγνώστες και τους ωθεί να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την εκπλήρωση των στόχων ενός ιστότοπου. Αυτό επηρεάζεται τόσο από το ίδιο το περιεχόμενο (τη γραφή) όσο και από τον τρόπο παρουσίασής του (την τυπογραφία και τα δομικά στοιχεία). Η θαμπή, άψυχη και υπερβολική πεζογραφία σπάνια κρατά την προσοχή των επισκεπτών για πολύ. Σύντομο, ζωηρό και ενδιαφέρον περιεχόμενο τα αρπάζει και τα κάνει να κάνουν κλικ σε άλλες σελίδες. Ακόμα κι αν οι σελίδες σας χρειάζονται πολύ περιεχόμενο – και συχνά, το κάνουν – η σωστή “τεμαχοποίηση” αυτού του περιεχομένου με τη διάσπασή του σε σύντομες παραγράφους που συμπληρώνονται από γραφικά μπορεί να το βοηθήσει να διατηρήσει μια ελαφριά, ελκυστική αίσθηση.

Σκοπός 2.

 SEO Το περιεχόμενο ενισχύει επίσης την προβολή ενός ιστότοπου για τις μηχανές αναζήτησης. Η πρακτική της δημιουργίας και της βελτίωσης περιεχομένου για καλή κατάταξη στην αναζήτηση είναι γνωστή ως βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO. Η σωστή λήψη των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων-κλειδιών είναι απαραίτητη για την επιτυχία οποιουδήποτε ιστότοπου. Με συγκεκριμένο εργαλείο δείχνει τον όγκο αναζήτησης για πιθανές λέξεις-κλειδιά και φράσεις-στόχους, ώστε να μπορείτε να δείτε τι αναζητούν οι πραγματικοί άνθρωποι στον ιστό. Ενώ οι μηχανές αναζήτησης γίνονται όλο και πιο έξυπνες, το ίδιο πρέπει να κάνουν και οι στρατηγικές περιεχομένου σας. Το Google Trends είναι επίσης βολικό για τον προσδιορισμό των όρων που χρησιμοποιούν πραγματικά οι άνθρωποι όταν κάνουν αναζήτηση. Η διαδικασία σχεδιασμού μου επικεντρώνεται στο σχεδιασμό ιστοσελίδων γύρω από το SEO. Οι λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να κατατάξετε πρέπει να τοποθετηθούν στην ετικέτα τίτλου — όσο πιο κοντά στην αρχή, τόσο το καλύτερο.

5. Οπτικά Στοιχεία

Τέλος, ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε το οπτικό στυλ για τον ιστότοπο. Αυτό το μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού συχνά διαμορφώνεται από υπάρχοντα στοιχεία επωνυμίας, επιλογές χρωμάτων και λογότυπα, όπως ορίζεται από τον πελάτη. Αλλά είναι επίσης το στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού ιστοσελίδων όπου ένας καλός σχεδιαστής ιστοσελίδων μπορεί πραγματικά να λάμψει.

Οι εικόνες παίρνουν έναν πιο σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό ιστοσελίδων τώρα από ποτέ. Όχι μόνο οι εικόνες υψηλής ποιότητας δίνουν σε έναν ιστότοπο επαγγελματική εμφάνιση και αίσθηση, αλλά μεταδίδουν επίσης ένα μήνυμα, είναι φιλικές προς κινητά και συμβάλλουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης.

Το οπτικό περιεχόμενο είναι γνωστό ότι αυξάνει τα κλικ, την αφοσίωση και τα έσοδα. Αλλά περισσότερο από αυτό, οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν εικόνες σε έναν ιστότοπο. Όχι μόνο οι εικόνες κάνουν μια σελίδα να αισθάνεται λιγότερο δυσκίνητη και πιο εύκολη στην αφομοίωση, αλλά βελτιώνουν επίσης το μήνυμα στο κείμενο και μπορούν ακόμη και να μεταφέρουν σημαντικά μηνύματα χωρίς να χρειάζεται καν να διαβάσουν οι άνθρωποι.

Ο οπτικός σχεδιασμός είναι ένας τρόπος επικοινωνίας και απήχησης στους χρήστες του ιστότοπου. Αποκτήστε το σωστά και μπορεί να καθορίσει την επιτυχία του ιστότοπου. Λάθος, και είστε απλώς μια άλλη διεύθυνση ιστού.

6. Δοκιμές Ιστότοπου

Μόλις ο ιστότοπος έχει όλα τα γραφικά και το περιεχόμενό του, είμαστε έτοιμοι για δοκιμή. Δοκιμάζουμε διεξοδικά κάθε σελίδα για να βεβαιωθούμε ότι όλοι οι σύνδεσμοι λειτουργούν και ότι ο ιστότοπος φορτώνεται σωστά σε όλες τις συσκευές και τα προγράμματα περιήγησης. 

7. Δημοσίευση Ιστότοπου

Τώρα είναι η ώρα για το αγαπημένο μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού ιστοτόπου όλων: Όταν όλα έχουν δοκιμαστεί διεξοδικά και είμαστε ευχαριστημένοι με τον ιστότοπο, ήρθε η ώρα για δημοσίευση.